نویدکیا برکنار شد! | مقصد بعدی این مربی کجاست؟!

محرم نویدکیا که از نیم فصل دوم سال گذشته به ترکیب رفسنجانی‌ها اضافه شده بود، حالا در اقدامی غیر منتظره از این تیم فوتبال جدا شد و به نظر می‌رسد پس از شکست مقابل شمس آذر قزوین ساز جدایی را کوک کرده، هیچ قصدی نیز برای بازگشت به رفسنجان ندارد.
نویدکیا برکنار شد! | مقصد بعدی این مربی کجاست؟!
کد خبر : ۷۶۵۹۹

پس از غیبت چند روزه و تایید کناره گیری محرم نویدکیا از سمت سرمربی‌گری تیم فوتبال مس رفسنجان، حالا این باشگاه با تایید استعفای سرمربی خود به دنبال گزینه‌های دیگر رفته است.

محرم نویدکیا که از نیم فصل دوم سال گذشته به ترکیب رفسنجانی‌ها اضافه شده بود، حالا در اقدامی غیر منتظره از این تیم فوتبال جدا شد و به نظر می‌رسد پس از شکست مقابل شمس آذر قزوین ساز جدایی را کوک کرده، هیچ قصدی نیز برای بازگشت به رفسنجان ندارد.

توضیحات مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان نیز ناکامی تلاش مدیران این باشگاه برای بازگرداندن و جلب رضایت این سرمربی را نشان می‌دهد و این موضوع را بیان می‌کند که نویدکیا دیگر قصد ادامه همکاری با تیم فوتبال مس را ندارد.

نویدکیا در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور موفق شده بود با پیراهن نارنجی پوشان موفقیت‌هایی را به دست بیاورد، اما تیم فوتبال مس رفسنجان امسال با هدایت نویدکیا عملکرد بسیار ضعیفی داشته تا حدی که عده‌ای این تیم را از گزینه‌های اصلی سقوط بدانند.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ۶ بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فقط پنج امتیاز کسب کرده تا در رتبه چهاردهم جدول رده بندی جام خلیج فارس جای بگیرد. البته حضور نویدکیا در رفسنجان طرفدارانی هم دارد و عده‌ای همچنان به دنبال تداوم همکاری با این سرمربی هستند.

باشگاه مس رفسنجان کناده گیری نویدکیا را تایید کرد

آنطور که روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان امروز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرده، مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اخباری که در خصوص قطع همکاری محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان مطرح می‌شود گفت: بعد از دیدار با شمس‌آذر آقای نویدکیا در نشست خبری خواسته خودشان برای جدایی از باشگاه را اعلام کرد و درخواستی برای نشست با مدیرعامل در این خصوص داشت.

نادر فتح‌اللهی افزود: پورمحمدی در این جلسه با قاطعیت اعلام کرد که حاضر به پذیرش این درخواست نیست و باشگاه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها از محرم نویدکیا حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم تمامی نیاز‌ها و ابزار‌های لازم برای موفقیت فراهم شود.

وی ادامه داد: عملکرد تیم از نظر فنی مثبت بوده و ۲ شکست اخیر هم حاصل اشتباه داوری بوده و به طور قطع این تیم با همین کادر فنی به جمع تیم‌های بالای جدول می‌رسد، اما با وجود پافشاری نویدکیا پس از جلسه تصور این بود که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و محرم کار خود را با توجه به حمایت باشگاه ادامه می‌دهد، اما ۲ روز پس از بازی راهی اصفهان شد و اعلام کرد دیگر به تمرینات باز نخواهند گشت.

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: نویدکیا بدون شک یکی از با اخلاق‌ترین و شریف‌ترین شخصیت‌های فوتبال ایران است که در این مدت جو بسیار خوبی در تیم ما ایجاد کرده بود و ما طی ۷۲ ساعت گذشته به هر نحوی برای بازگشت ایشان تلاش کردیم و تماس‌های زیادی گرفته شد. مدیرعامل باشگاه اعضای تیم و تک تک بازیکنان خواسته‌ای به جز بازگشت این سرمربی نداشته‌اند، اما نویدکیا هیچ‌کدام از این درخواست‌ها را قبول نکرده و با قاطعیت اعلام کرد که دوران همکاری‌اش با مس تمام شده است.

وی همچنین در خصوص شرایط کادر فنی این باشگاه گفت: با توجه به مخالفت باشگاه با جدایی سرمربی و اعضای کادر فنی هنوز با هیچ گزینه و فرد دیگری مذاکره نشده و تمرینات طبق نظر و خواسته نویدکیا زیر نظر امیرحسین پیروانی از مربیان با دانش فوتبال ایران به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود.

فتح‌اللهی با بیان اینکه در نهایت و در صورتی که جدایی نویدکیا قطعی شود چاره‌ای به جز انتخاب سرمربی جدید باقی نمی‌ماند گفت: مجموعه باشگاه مس و هواداران همچنین مردم شریف رفسنجان زحمات و تلاش‌های نویدکیا و به خصوص نتایج و موفقیت‌های فصل گذشته را فراموش نمی‌کنند و بدون شک قدردان این زحمات هستیم؛ با این وجود همه بازیکنان و اعضای تیم هم‌قسم هستند که با تمام توان و تمرکز برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر آماده شویم.

فیلم استعفای محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست مقابل شمس آذر قزوین در خبری با تیتر فیلم| سرمربی مس: شاید دیگر در رفسنجان کار نکنم روی خروجی ایرنا قرار گرفت.

منبع: ایرنا

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر